Koncert – OTKAZANO!
KONCERT JE OTKAZAN!
Novi datum koncerta bit će dostupan naknadno.
PROGRAM KONCERTA:
Georg Philipp Telemann (1681–1767), iz zbirke „12 fantazija za solo flautu“: Fantazija br. 6 u d-molu (1732–33)
Eugène Bozza (1905–1991): Image za flautu solo, op. 38 (1939)
Sigfrid Karg-Elert (1877–1933): Sonata Appassionata u fis-molu, op. 140 za flautu solo (1921)
***
Ivan Božičević (1961): Suita „Ibis“ za flautu i klavir (2016)
Vivace
Calmo, fluente
Feroce
Olivier Messiaen (1908–1992): La merle noir (1952)
Pierre Sancan (1916–2008): Sonatina za flautu i klavir (1946)
Moderato
Andante espressivo
Animé
***
Carl Reinecke (1824–1910): Koncert za flautu i orkestar u D-duru, op. 283 (1908)
Allegro molto moderato
Lento e mesto
Moderato
Ivana Mišić (Zagreb,1993.) svoju glazbenu naobrazbu započela je s 9 godina u razredu prof. Carmen Fuchs u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog u kojoj je i maturirala u razredu prof. Vesne Črnigoj. Po završetku srednje glazbene škole i III. opće gimnazije uspješno upisuje Muzičku akademiju u Zagrebu diplomiravši 2017. godine s odličnim uspjehom u klasi prof. Renate Penezić.
Uz redovno glazbeno obrazovanje, usavršavala je svoje glazbeno umijeće pohađajući brojne seminare eminentnih glazbenika i pedagoga u Hrvatskoj i inozemstvu kao što su: Renata Penezić, Wally Hase, Emmanuel Pahud, Michael Martin Kofler, Matej Zupan, Andrea Oliva, András Adorján, Anna Garzuly, Hansgeorg Schmeiser, Martin Belič, Marko Zupan, Carlo Jans, Renata Greiss, Jean-Claude Gerard.
Dobitnica je Rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu te prvih nagrada na državnim natjecanjima HDGPP-a, a na Hrvatskom natjecanju mladih glazbenih umjetnika ‘Papandopulo’ osvojila je treću nagradu. Tijekom studija uspješno je završila dvogodišnji jazz modul.
Nastupala je kao solist uz pratnju Zagrebačke filharmonije, Dubrovačkog Simfonijskog Orkestra, kao član Jazz ansambla i solist Jazz orkestra Muzičke akademije pod vodstvom prof. Saše Nestorovića te se istaknula solističkim nastupom u KD Vatroslava Lisinskog u projektu Harmonija disonance.
S pijanistom Mladenom Grgićem djeluje u duu, a s pijanisticom Zrinkom Ivančić Cikojević održavala je recitale u Hrvatskoj. Od prosinca 2018. do prosinca 2019. bila je zaposlena kao prva solo flauta (vođa dionice) Dubrovačkog Simfonijskog Orkestra gdje je surađivala s eminentnim međunarodnim i domaćim dirigentima, vodila sekcijske probe te svirala dionice prve flaute kako simfonijskog tako i opernog programa. Također, u nekoliko navrata je surađivala sa Zagrebačkom Filharmonijom te Orkestrom Opere HNK u Hrvatskoj i inozemstvu.
Mladen Grgić rođen je u Sarajevu 1980. godine. Poduke klavira započeo je u Splitu u Glazbenoj školi Josipa Hatzea u klasi prof. Lorenze Baturine. Na spomenutoj ustanovi završio je Teoretski odsjek (1998), a potom Klavirski odsjek (1999). Iste godine maturirao je na Prvoj gimnaziji (klasično odjeljenje) u Splitu te upisao studij klavira na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu u klasi red. prof. Pavice Gvozdić. Diplomirao je u klasi red. prof. Đorđa Stanettija (2004), a završio Umjetničko usavršavanje u klasi red. prof. Đure Tikvice (2007).
Za vrijeme i nakon studija držao je koncerte diljem Hrvatske, u BiH, Crnoj Gori i Austriji. Pohađao je stručne seminare u klasi uglednih pijanista i pedagoga (A.Valdma, K. H. Kammerling, D. Lively, K. Gekić, O. Mitani) te čembalistice M. Minkin.
Kao klavirski pedagog i korepetitor djelovao je u Glazbenoj školi Ivan Lukačić u Šibeniku, u Umjetničkoj plesnoj školi Silvije Hercigonje u Zagrebu, u Glazbenoj školi Dr. fra Ivan Glibotić u Imotskom, a trenutno predaje u Glazbenoj školi Karlovac.
Od listopada 2007. angažiran je u svojstvu vanjskog suradnika, a potom asistenta na Filozofskom fakultetu (2008) na kolegiju Vokalno-instrumentalni praktikum. Istovremeno djeluje na Umjetničkoj Akademiji u Splitu kao umjetnički suradnik na kolegijima korepeticije i obligatnog klavira. Od srpnja 2008. u stalnom je radnom odnosu u spomenutoj ustanovi.
Od 2011. član je udruge MAG, pri kojoj je nastupao komorni i solistički, a od 2013. je član Upravnog odbora i dopredsjednik udruge.
Od 2016. održava predavanja uz koncerte pri Festivalu znanosti u Splitu te tako doprinosi popularizaciji klasične glazbe. Teme kojima se bavi obuhvaćaju odnos umjetnosti i znanosti kroz prizmu Bachovog zrelog stvaralaštva i izvedbu „Goldberg varijacija“ BWV 988, percepciju vremena u klasičnoj glazbi kroz analizu kasnog Beethovenovog stila i izvedbu njegove posljednje sonate za klavir u c- molu, op. 111, razvoj glazbenih ideja i formi u 19. stoljeću kroz izvedbu djela F. Chopina i R. Schumanna.
Nositelj je učeničkog zvanja 8. kyu drevne japanske ratničke vještine Ninjutsu koju trenira u BSD Croatia u Zagrebu pod mentorstvom daishihana D. Rostohara, D. Gašparovića i M. Jagića te u BSD Split kod shidoshi-ho M. Jovanovića.
Tijekom događanja posjetitelji su dužni pridržavati se uputa HZJZ.